Vam dinamitzar sessions periòdiques amb els grups de 3er d’ESO per crear espais de seguretat i confiança i promoure la presa de consciència individual, relacional i grupal.
Paral·lelament, aquest acompanyament emocional a les aules va contemplar també, treballar amb el professorat donant-los suport en els reptes que planteja cada grup:
- Posant atenció als conflictes i tensions de les aules i aportant solucions o estratègies de transformació.
- Oferint informació i formació rellevant perquè les joves puguin construir-se les seves identitats individuals i col·lectives amb consciència i llibertat.
- Contribuint a crear en les aules i en els centres educatius una atmósfera relacional agradable, còmode i confortable.
- Donant especial recolzament a les joves que les travessen opressions socioculturals (sexisme, racisme, LGBITQfòbia, cànons de bellesa, capacitisme, classisme, etc.) per a que puguin parlar amb claredat a la resta.